Katastrofa !!!

05.11.2013 17:13

Při předělávání webu jsem narazil na problém jak dostat všechny články do jiné rubriky a s té staré je odstranit. Napsal jsem tedy na podporu jestli to něják de aniž bych je musel znovu vypisovat :/. V odpovědi jsem se toho moc nedozvěděl a navíc i návod byl na h***o :/ Díky tomu že jsem nepochopil návod jak to provést stalo se to nejhorší co se mohlo stát :/ a to že všechny články mi z webu zmizely :/ Tímto vás chci poprosit o trpělivost než vše dám do původního a trochu jiného stavu. Nevím kdy to bude hotové snad ještě dnes se do toho pustím :/ No, ale vzhledem k tomu budou články trochu víc vypracované než že bych je jen skopíroval tak aspoň něco z toho. Budu se snažit abych víc než 25 článků které mi zmizely vložil na web snad do týdne. Děkuji za pochopení :((