Slovník

Připravil jsem pro vás takový menší slovník pro začátečníky ve hře Trainz. Tyto výrazy se většinou objevují při istalace nějáké mašiny, vagónu, objektů apod. Tak aby ti co se k Trainz nedávno dostaly byly v obraze :) Navíc výrazů je hodně a je jasné že na všechny si hned nevzpomenu, tak budu tento slovník průběžně doplňovat. Vždyť žádný učený z nebe nespadl ;)
 
Kuid - kód objektu který je nedílnou součástí při instalaci do hry. Díky němu dokáže ContentManager idenfitikovat součást která chybí např. v lokomotivě a dodat jí do modelu. Kuid  se dělí na dvě čísla xxxxx:yyyyy první slouží jako ID číslo autora, druhé číslo součásti.
ContentManager - program k instalování objektů do hry. Je obsažen v každé verzi Trainz.
Skript - soubor obsažený v objektu. Obsahuje informace o objektu jeho součástí a určuje modelu jak se má chovat ve hře. Skript se dá editovat nejlépe v poznámkovém blogu, však pokud nejste zkušení hráči nedoporučuji.
Engine - soubor obsažený v lokomotivách a jednotkách. Simuluje motor ve hře.
Enginesound - zvuk simulovaného motoru.
Bogey - podvozek lokomotivy nebo jednotky (nejhůř schánitelné součásti :/)
Bogeysound - zvuk podvozku čili drnčení kolejí pod nimi